Måns togs emot på Arlanda

När Måns Zelmerlöw landade i Sverige blev han direkt hyllad.

svtplay.se sände live från Arlanda flygplats på söndagseftermiddagen. Många journalister fanns där men även mycket vanligt folk och fans som ville fira hjälten från Wien.

På en direkt fråga om han kunde tänka sig att programleda nästa års ESC sa han ja:

"Det skulle vara kul och en ära, fick jag frågan skulle jag inte tveka."

Måns beskriver segern som helt magisk, han är stolt och glad och tacksam för alla som röstat.

Måns Zelmerlöw och kören bjöd på Heroes acapella i ankomsthallen och många på plats sjöng med i refrängen.


Kommentarer

  1. Jag skulle tycka det skulle vara kul om Eurovision skulle hållas i Globen nästa år :)

    SvaraRadera
  2. inte mej emot...dax för stockholm igen tycker jag men man får väl höra vad göteborg säger först.det var väl egentligen deras tur nu läste jag :-))

    SvaraRadera

Skicka en kommentar